پاییز سرخ

... به نام خالق زیبایی ها

پاییز سرخ

... به نام خالق زیبایی ها

صبر


صبورانه

در اتظار زمان بمان... !

هر چیز در زمان خودش رخ می دهد .

باغبان حتی اگر باغش را غرق آب هم کند

درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند...




ایـن روزها کـسی بـه خـودش زحـمـت نـمـیدهـد یـک نـفـر را کـشـف کـنـد..
زیـبـایـی هـایـش را بـیـرون بــِکـشـد..
تـلـخـی هـایـش را صـبر کـنـد..
آدم هـای امــروز..
عـشـق هـایِ کـنـسـروی مـی خـواهـنـد..
یـک کـنـسـرو کـه فـقـط دَرش را بـاز کـنـنـد..
بـعـد یـک نـفـر شـیـریـن و مـهـربـان و زیـبـا از داخـلِ کـنـسـرو بـپـرد بـیـرون......
وهـی لـبـخـنـد بـزنـد و بـگـویـد:
حـق بــا تــوســـت !!!




پدرش بهش گفت:
این ۱۰۰۰ تا چسب زخم رو بفروش تا برات کفش بخرم …
بچه نشست با خودش فکر کرد، یعنی باید آرزو کنم ۱۰۰۰ نفر یه جاشون زخم بشه تا من کفش بخرم ؟
ولش کن ، همین خوبه …!!




وقتی نخواستنت...
اروم بکش کنار...!

غم انگیـــز است اگـر تـو را نـخواهد؛

مسخـره است اگر نفهمـی؛

احمقانـه است اگـر اصرار کـنی ....




بــــازار سنـگ فروش ها کـجـــاسـت؟
به دنبال ســـنــگی کـمـیـابـم!

آیــا ســـنـگ صــبـور هــم مــی فــروشنـد؟




دوستی گندمکی هست که در معبد یاد
چون که با ریشه نهفته ست به آفت نرود..............




قلبها دریچه نفوذند.............
آن کسی که صادقانه نفوذ کندمهمان همیشگی است.


این روزا درسرزمینی زندگی میکنم. که دویدن سهم کسانیست که نمیرسند .ورسیدن سهم کسانیست که نمی دوند..!




وقتی میگفت دوست دارم فقط لبخند میزدم
اونم کلی از دستم ناراحت میشد

میگفت: چیه باور نمیکنی؟

نه اینکه اونو باور نداشته باشم....نه

اما تجربه ثابت کرده بود که من آدم دوست داشتنی نیستم.

چون ساده هستم و بی سیاست. ...






نظرات 1 + ارسال نظر

اونی که چســــــــب زخم داشت رو خیلی دوست داشتم :)

موفق باشی نوشین جان :)

kheili mamnoon az nazaret

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد